Saturday, December 18, 2010

WOW..*mulut ternganga*..S.T.A.L.K.E.R

Hello Aini,
How are you doing ? I hope you are doing okay. My name is Adam Yussif , I am from Ghana , I am 22 years of age, a Muslim and a student of IPMC Ghana and I am offering ICT .
Well, I know you might be wondering why i am sending you this message. I have read your profile when I saw you on facebook and I am also single as in your profile , I have spent all my life looking for the right person to spend time with and My cousin Bryan Dallers who happens to be a friend of yours told me about you and your friends , so I took it upon my self to come find out and I was really impressed when I saw you. A wise man ones told me when its real you will know and when I saw your profile I think you will be the right person to be friends with so that you we can know each other well, I know this might sound strange to you but I am for real.
My mobile number is +233 245 932 718 you can call me when you think it will not be a border too and I know it will not be.
Please dear I would like to end here and I hope to hear from you. May the almighty Allah be with you.
Yours,
Adam







HAHA....APA PERASAAN KORG KALO DPT PRIVATE MSG CAMNI BERSERTA FREN REQUEST.HAHA..







penerangannye simple je...ada la sorg kwn aku ni,die kwn ngn satu mamat ghana iaitu si bryan daller, n duk skype.hahaa..
pastu add menge-add lah kat fb en,pastu die puji satu pic si ghana ni hensem(aku xtau la die ikhlas ke x,rasanya saje2 je kot)..aku pon saje je nk kacau die,aku pon like komen tu..haha!

pastu ha ambik kau!dpt msg layang!hahahaha



best kan??


ko xrasa ke best tersgt2*menakutkan ade la*.

7 comments:

  1. wOw..jadi orang ghana lah kawan aku sorg ni..kesian~

    desperate giler die. sampai carik jodoh kt fb lagik..adeh
    lari aini... larii
    entah2 bukan ko sorg je yg dpt meses tu..haha

    ReplyDelete
  2. haha..semua keje jem!hampeh betol..tp kan,jem kata xsalah berkawan...berkawan biar berjuta bercinta biar satu!haaaa

    ReplyDelete
  3. Jangan duk cari pasai weyh! Mula depa kata la kawan la apa la, satgi jumpa, pukau ampa, rogol, bunuh, bakaq!!! Negativenya aku. Tapi btoi apa. Eee. Seram u!!!

    ReplyDelete
  4. ekk..faizso..
    lori kuning x sampai2 lagi... masih kt ghana kut..
    nnt time majlis kawen aini kt sana, lori kuning datang langgar faizso..

    ReplyDelete
  5. salah lelaki tu satu je:hitam sgt..haha

    ReplyDelete
  6. scarrryyy giler makcik.. stay away!!! haha..

    ReplyDelete
  7. thanks di~~ok,u noe he's just not my type..u noe the criteria right?ahah

    ReplyDelete