Thursday, December 16, 2010

please be nice on me my dear

please be nice on me tooth~~

awak ni sensitive xhenti2 je..kita dah kasi awak pakai ubat gigi yg harganya 2kali ganda dr yg ordinary..kita dah kasik awak mouth wash yg termahal bole dicari di farmasi*perlu ke?*..kita dah pakai brush yg terbaik dr ladang*haha*....lagi???..ha,kita dah bw awak jumpa doc private*smpai doc tu jatuh hati,perlu ni*..pastu kita bw awak follow up kat private..pastu kita xmampu :((...kita bw awak follow up kat um dental je...sbb ni ke awak merajuk ngn kita?awak..jgn macam ni*mcm la die phm kan*....hari ni,saya mkn mehun n maggi je*bukan sbb awak,tp xde appetite lah*...pastu rasa cam pening2 je depan lecturer*pastu xde mood kejap*...naseb baik lecturer tnya kita jawab sbb kita dah siap buat*congrats kpd cady sbb buat bersama*...tp cikgu xpuji pon kita pandai*bencilah*


adakah aku lari topic???



awak jgn buat hal byk2 tau,nnti kalo kita marah kita buang awak!!
tp kan,kalo kita buang awak,harga hantaran kita turun x awak rasa?
mane tau future husband kita kira awak ke??
ha,entah2 die dentist...habislah..kita xboleh tipu die bilangan awak..
macamna ni?????



awak,kita takutlahhh....






awak xsyg kita ke?






p/s:jgn nk kata aku gila sbb conversation dgn cik gigi..
     saya masih waras tatkala menaip post ini..
     sekian.wassalam

2 comments:

  1. ko jumpe dr gigi... lepas tu jgn balik dulu, gi jumpa dr psychiatrist pulak.. haha

    ReplyDelete
  2. xpe.i ade knl satu psychiatrist..bapak kwn aku..nnti aku pi jumpa die secepat mungkin

    ReplyDelete