Monday, December 13, 2010

.....saya mudah touchinglah recently~~

scene 1

kena marah dgn f dsbb ra.ohhhh...garang betol die...*mak aku pon xmarah aku mcm tu*
infact i dont like to be scolded!!jadi saya ponn touching dgn die sehari je..esok,*mls nk tegur,tp..alah..tegur jela*
tp en,aku xrsa aku nk baik sgt lg kut ngn die...hmmmmm...aku bukan kaki gaduh ape tau,cume perangai jgn la melampau sgt,nk marah tu xpyh la jerit n buat muka..*tuan punya bdn pon xmarah,ko je lebey*

 scene2

"nak kata bangang dak um,nak kata bodoh kwn aku jugak,yes its u aini! B!"

aku mmg jrg nk sentap2 ni,tpkan bila org kata aku bodoh,nk taip msg kat atas ni tanpa diakhiri dgn haha..means tat he really mean it!
ok aku bodoh
*touching*
esoknya aku xtegur pon..rasa berat mulut n mata semua nk pandang

xpe..die pon nmpak mcm ada kesedaran n berbaik,die perasan kot,ke coincidence?ntah la

scene3

apa nk jadi..entahla...td ade la minah bilik depan ni...die cam sedey..so aku pon bz body lah nk tau...tp xnak gtau..hmm.pnt dok lepak bilik tu nk korek....xnak gtau gaks..hmm.xpela..*touching*
xkisah kalo xnak share,tp kita bestfren,kalo ko anggap la..
xpelah



p/s:aku xde mood

No comments:

Post a Comment