Monday, December 13, 2010

 alkisah bahgia

ade org tu kata..oo..mggu fac lain cuti cik mon xde kat dm...


wah!! gembira...



ok.aku pon turun la mkn dm ptg td,dgn harapan ala best nye mak cik kesayangan xde...walaweii...

tet!dr jauh ku pohon maaf*eh salah*...terjelmalah*ade ke ayat cmni* cik mon*alala2 cutenyeee*



nasib aku mmg selalu malang...tp kan rini die x jaga kad,so die xde point nk ambush aku.ha?
ok..aku buat muke seposen*ni je yg plg murah aku boleh buat,1 sen xreti lah*
pastu cady pon duduk*mkn dlm dapur dm dah,sbb org sikitkan,oh..mmg xbest mkn kat situ*,dgn bijaknya duduk depan cik mon*bertentangan lah,saje nk exaggerate lebey*

aku dgn gembiranya duduk sekali depan beliau...weee~~~suke..



korg xrasa ke aku dpt mkn dgn berselera n bahagia?xgitu kak limah?haha

No comments:

Post a Comment