Sunday, December 5, 2010

SAya anak MAnjA ke?? TAKK

esok parents balik!!!so kena bodek lebey sikitttttttt....ok...here some idea...mak suka MAKAN..oleh itu saya nk blikn mak ayam golek kat pantai dalam....abah lak suke cigar..HAHA..BAD HABIT,JGN IKUT KWN2..so,adakah perlu saya membeli:DUNHILL BESAR SATU??*dulu pernah bli siap pkai bju sekolah lagi*haha.....


mak kol tadi:pegi mana??
adik:ooo...mkn dekat2 je...angah pesan jgn pegi jauh2,byk bukit,ko xreti bw kereta dik..
mak:angah syg tuuu
adik:ye ke mak?angah kata kita bodoh xreti bw kete..nnti accident..:((
*bukti:faizso,asri,,cady,jamila,miral,fare,yeyex semua HIDUP*...ha...dorg xterlibat dlm mana2 kemalangan yg meruntun jiwa ibu bapa..haha......jadi?saya pandai!!!yes!angah SALAH..WEK....

tp i noe,deep in ur heart u love me..muah2..sayang ANGAH,ALONG,MAK N ABAH~~~


happy anniversary mak!!abah punnn....
selamat bercuti n biarkan saya jadi anak terbiar sekali sekala...seronok jugak...walaupon mak kol berkali2 sehari..haha


No comments:

Post a Comment