Wednesday, January 19, 2011

what??ur bff becomes ur bf?*just as simple as get rid of the F*

oke..
what happen when ur bff turns to be ur beloved??
apakah?
ULANG BALIK??
KAU GILA? nak mati?
U NUTS,DONT U?

 gambar ni sudut positive,tp post ni sudut xpositive lebih ke negative*korg paham x paham,aku xkisah,haha*

oke post ni berunsur 18jwg.
dapat tangkap tak?
dapat?xdapat ,abaikan yg xdapat
oke,aku rasa korg dapat tangkap?tangkap apa?aku pon xtau

eh,tu bestfren aku,eh tu boyfren aku..bunyik sama x?
like itu faiz(aku pinjam nama bestfren aku,boleh ke?ha,kisah pulak aku),itu my boyfren bestfren lah..
HAHA..

post kali ni xde kaitan dgn yg hidup ataupon mati,so dis thing xde kaitan dgn aku,just nk share..(ade kaitan ke?ha..nantikan)

simptom2 bestfren anda jeles dgn love life anda
  1. eh,die tu xsesuai dgn kau.betul.xtipu
  2. ko jgn pilih die weh,ha,yang ni sesuai*yg xmungkin dapat*
  3. ko sure ke???betol?kompem?
  4. eee..taste keji,mengutuk2 seseorg yg sedang rapat dgn anda
  5. try jodohkan anda dgn lelaki atau perempuan lain dari yg ade depan mata
  6. kacau daun*selalu terjadi,tp bukan kat aku lah,sbb aku yg kacau daun org lain*
  7. ayat seperti alaaa*maksudnye bff anda tu nk anda temankan die bukan dgn ayun tu*
  8. ntah,aku xde idea dah.korg tmbah la sendirik kalo de pendapat lain

kita kalau nk carik bestfren lain sex,pastikan kita xde feeling langsung! kat die.make sure,sbb kalo ade, nnti one fine day kita akan tersuka jugak kat die,im sure enough!
-quote from someone,to be exact farid..so im not his bestfren.*dah sape2 jgn nk lebey2*

kat sini ade beberapa cara nk mengelak dr anda patah hati dan merana sbb suka besfren sedirik:
  1. pilih kawan yg korg mmg xberkenan lah,mmg not ur type.tp ko sng ngn die.
  2. kenal hati budi die dgn rapat*boleh tersuka ni,susah2*
  3. tendang atau pukul die sesuka hati,in simple words xyah cover lah weh!biar je die tau belang kau yg mmg berbelang tuh
  4. pastikan korg bukan taste die,n die bukan taste korg,so kita boleh jadik bestfren!suka!
  5. treat die sama dgn kwn2 lain,tp dah nama bestfren so die lebeh sikit,tp sikittt ja berbanding special ones
  6. oke,aku dah mati kutu,korg nk tambah lagi ke?ok,tambah kalo nak
ini yg akan terjadi apabila anda direject oleh bestfren anda sbb ataupon crush masing2
    masuk waktu putus retak remuk hancur  patah hati..
    senang je nk cam,xpon senang je nk bgtau satu alam aku frust!
    • sila tukar ringtone hp ko yg canggih tu kpd lagu ini
     

    • tukar bunyi incoming sms kpd lagu ni


    • sila tukar caller ringtone lagu ni


       
    • sila tukar alarm lagu ni


    HAHA..gelak gelak gelak lah!
    aku nk buat lah..best2,satu dunia tau aku frust tertonggeng!ah,suka!


    scene 1:
    A : fine,aku mmg suka kat die,apa masalah kau??
    B : ye,aku de masalah.aku suka kau!
    A : kau gila?nak mati??
    C : sebenarnya aku xsuka kau.
    A : kau pon sama gila,ah,aku pon gila la mcm ni!

    p/s: A and B bestfren,A suka C,dan dihalang oleh B aka si bestfren
    make urself free to become EITHER A B OR C.

    pengajaran : yg dikejar xdapat,yang dikendong berciciran 

    link ni menarik tp bertentang dgn tajuk dan tujuan post ini

    tak?ko mmg sengal!ah
     

    XOXO

    6 comments:

    1. eh, Faiz kat atas tu aku kah?
      aini, aku bukan lesbian. aku tak leh suka kau. gittew!

      nak tambah, kalau nak cari besfren, pastikan dia pondan atau pengkid! senang. gerenti takkan jatuh hati...

      ReplyDelete
    2. ha.betul!bestfren saya awak lah.haha

      ReplyDelete
    3. misssssss... kate tak hengattt kan ape nak post?? tapi semue macam yang kite sembang malam tu je? hahhaahaa...

      best dowww!~ ahahhaa.. =p

      ReplyDelete
    4. x.still there is lack of something u noe!ade yg aku x hengat..alaaaarrrr

      ReplyDelete
    5. aku call td x berubah pun caller ringtone..
      pelamin anganku musnag cam best jek

      ReplyDelete
    6. ringtone dah tukar pelamin anganku musnah.sms pon sama.

      ReplyDelete