Saturday, January 8, 2011

cuti dah nak habis.....

regarding the  post title,,,holidays gonna end...
apa?ko igt aku nk sedeh2 holiday nak habis??
oh no,best kut back to school..
ok cuti ni busan,naseb baik de best fren iaitu encik internet..
kalo x nesacaya busann teramat..
mane x nya,jpa dah la masuk lambat,
kawan aku seme kat u,
kwn kat um menikmati cuti masing2,
bf aku lari*ade ke?*
nak ajak mak aku shopping,ouh mak xsggup,lenguh kaki sbb aku suka tawaff shopping complex,bgus apa exercise en???
so aku pon tercegat lah kat rumah,masak ataupon keluar bli mknan.
hampir setiap hari aku bli mknanan kat luar,mak aku mls dah masak*dah 45 thn masak katanya*


apa aku buat time cuti?

jawapan korg buat rumusan ataupon ringkasan drpd perenggan diatas*mcm cikgu bm,seronoknye*
ha,teringat masa kat sek kena buat ringkasan la rumusan la..aku selalu tipu bil patah perkataan.haha..mesti cikgu tahu kan buat2 xtau je minah ngek ni menipu..haha

apa aku nk buat lepas cuti?
  • ha,saya nk novel sidney sheldon yg baru!
  • ezzmeer ajak karoake hari2*melampau lah tu kan?*..malah disetujui oleh faiz bukan so
  • shopping dgn cik siti..
  • yekyek ajak pi genting mahupon cosmoworld
  • BRIEFING BUDDY JUNIOR*ah bape kali xjadi,susah betul,last2 aku brief through phone je lah,ke buat2 xtau?haha*
  • jem ajak naik moto*boleh die nk ronda2 kl dgn moto tanpa lesen?pehal??ooo..xnak aku jatuh mcm peter,sia2 muka parut,pkai purdah lah jawabnya*
  • ha,lupa,bestfren aku ajak kuar sbb die habis exam!!wa..bestnyeeeeee..aku drive ke dia drive?kalo aku leh dekat2 je,mak risau..kalo die drive leh jauh2..ok,die drive.haha
  •  beli hadiah mereka yg tertangguh sbb xjumpa,n kepokaian melampaui batas*sebenarnya malas nk kuar carik.hehe*
  • dah xlupa STUDY!!!haish,aku dah la xberapa bijak,akal tumpul,jadinya kenalah study...jom pegi libraray*ayat fav encik asri*




kesimpulannya,korg xrasa ke hidup aku mcm bosan??
hello???*apa ko igt ni telefon,nak hello hello bagai?*
aku tukang paip taip pon mcm bosan je menaip??

OK SEBAB AKU RASA BOSAN,SO AKU NK KONGSI CARA2 AKU HILANGKAN BOSAN


cara melepaskan bosan ataupon tension,dgn buat perkara GILA



ataupon berdiri ditengah jalan dan tggu kereta ataupon moto dtg melanggar dgn bahagia




mahupon cubaan membunuh diri

ataupon makan.sedap bende alah free ni..sedapp*tujuan mengupload gambar ini pasal kek ini semata mata,tidak ada kena mengena dgn yg hidup ataupon mati.haha*


atau cubaan menjadi NERD..*selamat mencuba,gmbar di philosophy,tuan punya gambar dah memberi keizinan tuk dijadikan role model.haha*




LASTTTTTTTTTT..CARA MENGLEPASKAN BOSAN ATAU KETENSIONAN


nyanyilah seperti beliau.sampai feeling bapak habis.*nama penyanyi ini terpaksa dirahsiakan atas sbb tertentu,terms n conditions apply*




p/s:kepada sesiapa yg gambar beliau ada didalam post ni,harap gembira kerana anda terpilih..
kepada sesiapa yg muka beliau xde didalam post jgn berkecik hati,cuba sekali lagi!
pastikan rupa n gaya anda menariks!hehe

bosan.bosan.bosan

2 comments:

  1. haha...i'm glad i'm there with big nose hole...btw i like all the pics..

    ReplyDelete
  2. haha..biasa lah sapa yg terpilih ja leh interframe kat post ni..tahniah diucapkan kpd anda!

    ReplyDelete