Tuesday, January 25, 2011

hehe.suka!

oke.saya suka.suka suka!
fasha clash ngn jejai!
boleh masuk lineeeeeee....
yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ok,sy mmg xde motif menulis post nie..hehee
nk pi bercuti jln2 penang langkawi..
siap beli bju baru lagi semata2 nk berjln2..haha
kalo x berjln2 mana2 pon aku still beli,so terjadilah alkisah,almari aku penuh dgn baju bajuan,siap ade yg xpakai lagi..NAK?
ok,dtg la rumah pilih..haha..jadik cam bundle pulak..mari2 pilih pilih!
smpai mak aku jadikan bju yg aku xpakai kain lap,berani beliau!!hey,tahu bju aku berapa harga???hello??
import tu,dr ireland,vietnam bahkan sarawak*melebeh gila!*

esok kena pi klas,penatnyaaaa..
PONTENG BOLEH?
balik2 klas dah pukul 5,nk tido,si farihah jem pulak dok ajak men futsal..
aku kaki bangku okeh?
xpe,tp aku suka main ikut suka hati,tarik tgn org tu rmpas bola die!ha
kalo men basket lak,cucuk perut dia.ambik bola tu.haha..dan xlupa lari bw bola*padahal kena bump bola tu smbil lari*..suka hati aku je kan?
esok dorg nk main lagi,dah aku penat n sakit kena cucuk hepatitis pon xhabis lagi,aku nk pura2,xpon tido betol2..haha!bye fare si kaki pantun!

tag la tag la..sayabosan*padahal notes melambai2 panggil,aku buat2 xnampak je*



org upload gambar mpis,aku pon nak gak!xkira!
 kalo yg bju purple n tudung hitam kawen------------>>dapat anak macam ni ????
mmg xla mcm aku!haha
ok,aku xde motif~~suka!

1 comment:

  1. hoi..nostalgia gile tgk pic yg 1st tu weyhh..huhu (*.*)

    ReplyDelete