Saturday, January 15, 2011

somehow silence seemed to connect me in a way that words never could

online pagi2 buta dgn badan rasa remuk n nk reput sbb kena hempas kaw2 punya kat genting nak buat PBL.
tp lain yg jd online fb tgk berlambak notification..
dprg upload gambar...adoi...kena gak tapis yg hodoh2 melampau tu kita remove tag demi menjaga airrrr muka ya..
SERONOK SGT2 G GENTING! aku main semua yg extreme..flying coster yg baring cam spiderman tu,space shot yg tggi nk mati sampai aku xmenjerit,aku diam je sbb takutnya ya rabbi,cock screw aku duduk seat DEPAN SEKALI,spinning 2kali smpai nk muntah..xlupa yg splash tu pon aku DUDUK DEPAN SEKALI..


conclusion i enjoy genting very very very much!
skrg ni tgh taip post pon badan sakit wehh,,,lepas ni nk kuar lagi,harap2 masa menyanyi nnti suara mcm AWIE..
ah suka!!!!!!!!!!

sukalah sukalah sukalah!

apa kaitan tajuk post,aku DIAM kalo TAKUT YG TERAMAT LIKE NAIK SPACE SHOT dan LAPAR lepas xmkn kat genting mlm baru mkn..
ok,rahsia gue udah bocor..waduh

No comments:

Post a Comment