Thursday, August 25, 2011

new life makes new friends everyday!

now i realized that we have to be friend with ALL PEOPLE. ALL.
org kata xkenal maka x cinta.
so dah kenal boleh la bercinta-cinta.
hahaa
nasib baiklah aku jenis yg masuk dgn semua..
kdg2 lone ranjer pun boleh
ritu,aku clerk pt sorg2 je
xde geng lagi,pegi hospital malam pun sorg2 je,jln laju2,rasa nk lari je,pastu nmpak ade geng jln kat depan,join group dia.fuuhhh..
tapi best jugak,rasa mcm doctor lak kat klang ni..pt aku cooperative gila..gelak2 lagi,mmg build repo la..terbaik!

malam ni nak balik!!diulangi nak balik!!!!

pastu satu kat klang ni xbest..
mane x nye naik teksi dekat yg pttnye 6 hinggit dah jd 10 hinggit.ish!
mahal weh
selalu mcm tu mau bankrupt aku
pas raya mmg kena bw la kete aku balik
yela bajet nk hafal jln dulu bru bw kete
tp memandangkan taxi mahal gila,n cafe hospital tu pun mcm kdai kampung je(tiada niat menyinggung mana2 pihak),and cafe kolej dorg kata rasa hmpeh..
jom la kita beli kete ramai2.haha!

aku cadangkan beli basikal pun oke jugak kan?haha

merepek merepek...

p/s:knp aku xboleh post images dah?someone please explain.

No comments:

Post a Comment