Friday, August 19, 2011

hi hi klang bye bye UM

dah dekat 3 tahun lebih UM jd rumah kedua...
tapi xde jugak aku hafal semua ceruk UM ni...
yelah aku ni mmg susah sikit nk igt jln..
huhu

ape yg best kat klang???
jj bukit tggi?andalas ade briyani king(sape kaki mamak sure suke,jo suka la kut eh)
oo
kat jj bukit ttgi ape yg best ialah black canyon..sedappp
arena food court pon sedap chinese food dia..
oh,aku akan selalu carik tempat mkn yg best,yelah duk sana mkn sendirik..
xkan nak makn cafe hospital je kan?
btw,aku posting pead dulu..
haish,kakak aku kata die pon 1st posting adalah pead,pastu second day dah kena present history dgn Dr Tong(sape si tong ni pon aku xtahu)

dah la dah la..
aku xnak cter pasal studies
bosan
aku xsuka study
aku suka main
alah
main pun bosan

tp dulu kalu bosan ajak rumate jln2 carik angin
sporting betul rumate aku dulu
join jeeee
mlm2 kuar bila dah penat study
org lain nk conass esok kita tgk magika hari ni
haha!
best!!

take care cady
walaupun lepasni
org pggel ko kak kecik,kak mel,ellia
xde dah org nk pggel ko dgn nama manja ko iaitu CADY
ko reserve nama tu tok aku sorg je yg boleh pggel CADY!
xkira
gud luck for the next next next year!!semua tahun gud luck
buat elok2..kurangkan aktiviti tgk movie,solitaire or game letup2 ko tuh
haha!
rajen2 study
jaga edi elok2(terbalik dah,selalunya aku pesan kat edi:jaga cady baik2,kalu die leka main game ko simbah muka dia dgn sebaldi air)
haha!!

bye bye..nnti senang2 aku dtg um
kita hangout sma2
raya jemput dtg umah!
ajak la semua pon suh dtg,walaupon kalu kalo ko dtg xde tempat nk duduk,maklum la umah kecik je..boleh je duduk kat umah mek aw

p/s : blog buat gila!!!!aku nk post pic xboleh.keji!

2 comments: