Monday, June 13, 2011

mak kata xbaik cakap malas.tp mak xkata xboleh tulis malas*aku kan tgh tulis ni*

peringatan sila dgr lagu lazy song yg si bruno n monkey2 duet tu bila baca post ni..

kenapalah aku duduk rumah jadik malas..
tp xdela malas sgt kan..aku bgun pagi..
breakfast.jumpa adik comel
btw,makcik de tmbah sekor kucing betina,nnti nk kawenkan ngn si jantan*nnti aku upload si dia yg kiut n nakal gila tu,habis sofa jd mangsa kekejaman beliau*
tghari,mak aku suruh la aku aka bibik sambilan ni masak..
mak kata kalo xnak makan pon,jgn lak masak xsedap.masak kena jugak sedap..
sedap lah kot ek,dorg mkn xde komplain pon..kira 5 taik bintang lah tu!

ape tujuan entry ni?
entah..online sorg2,semua org dah tido.aku pon bosan lalu online.
ha ye.khamis de org tu balik!!!yeayyyyy!!!i miss u!
harap2 shirt australia tu cantik dan menawan da boom!

satu family dah addicted kat nora elena tu..
mula2 dulu mase drama tu bru start semua buat dono je*tau ke dono tu hape?*
lame2 bru suka..mak aku start suka dulu,pastu berjangkit*mcm wabak,ape ko igt virus?*
aku yg JOBLESS ni pon join the geng jela tgk..
best jugak cter tu!
heroin pon cun
hero pon hensem

tp dlm reality
mesti yg hensem dgn yg kureng cantik
yg cantik mesti dgn yg kureng hensem
yelah
cuba ko bygkan
kalo xcantik+xhensem--------->membentuk generasi kurang cantik ataupon kureng hensem*ayat skem*
kalo cantik+hensem----------->membentuk generasi yg cantik2 n hensem2 belaka*wah!!*

oleh itu,akan wujudnya 2 generasi iaitu----->1)yg kureng 2)yg fabulous!
maka adakah generasi yg fabulous n bercampur dgn yg kureng???
most of it--->NO lah!

sbb tulah,tuhan tu maha adil..bg mengelakan perkara kat atas ni jadi*ni my own perception*
HATTA,manusia ini jodohnya berlainan dgn dirinya*ye ke?aku xsure*
jadi generasi akan just be fine!
xde yg keturunan hodohhhhhh semua
cantik semuuaaaaaa
generasi kita beda beda..





okelah,penat merepek2 ni,baik makan kerepek lagi bgus!
XOXO

2 comments:

  1. ahah..boleh macam tu..
    kalau Cantek + hensem macam longkang ----> boleh jugak menghasilkan zuriat yang fabulous... depend lah gene Cantik or gene "mcm longkang" yang lebih dominant.. betul dop? haha

    bak kata pepatah "pemalas macam kucing"
    ko dah terjangkit dari kucing kau kot...virus pemalas...hahah LOL

    ReplyDelete
  2. gene cantik ade kat org cantik je.haha
    kalo longkang de gene longkang je lah..
    btw,gene cantik selalunya RECESSIVE.
    oi,jgn kutuk2 kuceng lah,tercekik die ko tau.susah nk bw pi klinik lak,haha

    ReplyDelete