Wednesday, June 29, 2011

dont ever give up!!!!

bila aku baca comment2 kat fb semua
kesian sgt sgt sgt*betul tau ni* kat budak2 kena supplement
yela..aku xpernah lagi kena supplement
mana la aku tau tahap 'hardness' supplement tu.
SUSAH
macam ni ke??
ke susah lagi???*ade yg cari nahas tnye soklan camni*
aah!
mesti susah sikit je dr sudoku ni
haha..
oke2 aku tau susah sbb kena belajar smpai mati*oke mybe smpai la nyawa-nyawa ikan,kalo xtau peribahasa ni sila berlari2 anak carik buku peribahasa darjah 3 dulu,alah GOOGLE jelah*


mane tak nye
aku masa final sem2 ritu pon cemas x naik GILA
aku rasa aku x pernah neves camtu
masa spm pon neves gak la smpai mimpi semua alpahabet terapung2
*REM(rapid eye movement).ilmiah sgt! imagination dlm kepala*
pastu mase spm esok kertas sejarah aku nk recall balik mlm tu sejarah form4 n 5..
so rasa nk MELETUP DAH DADA*lung la kot* dan KEPALA.
siyes!!
pastu aku jumpa la satu SOLUTION yg sgt2 MUJARAB
IAITU------->kalo nak tau kena tnya aku lah,xboleh ckp kat sini.bahaya!


mase final sem2 ritu
esok exam paper1 kan..
dr pagi ahad tu..aku bgun x tido langsung*kau mampu,nada riak,haha!*
smpai lah malam tu..
igt x nak tido so minumlah nescafe bagai..
so aku planning nk tido kejap je kol 1 pagi tu..
last2......

org selalunya tertidokan smpai pagi kol 7 pagi kan?..
aku lain*sape yg knl aku akan cakap oke,KAU mmg pelik*
yelah..kol 1 pagi tu
aku tergolek2 la nk tido jap kononye..
pesan kat cady "nnti kalo alarm aku bunyi dlm 1 jam lagi,kalo aku x bgun,ko kejut tau"
cady: "oke"
aku::"siyes ni,ko buatlah ape2 asalkan aku bgun tau,simbah air ke,tampar ke?ape2 ajelah"
cady :"ooo..ni yg aku suka ni,boleh balas dendam(padahal ko xpernah pon buat kan)"
oke oke

so..aku pon nak tidolah
tapi pusing kiri
pusing kanan aku TAK TIDO TIDO
so aku pon bgun 20min kemudian
oh,siyes aku xmengantuk,tapi otak xleh masuk dah
dah tu
aku bukan albert einstein boleh maut capacity lebeh2
otak setakat bijak sikit je dr kucing aku
haha!

so terjadilah kisah aku
xtido satu malam*bangga*
sampai esok exam aku xtido
aku xpernah x tido jawab exam weh!
so itu kali pertama percubaan maut
yelah
byk yg kata kalo xtido nnti otak ko BLANK
ALHAMDULLILAH
otak aku xblank sgt walupon blank jugak lah
tgn shaking sikit2 time nk buat mcq n sat
effect caffeine la katakan!

balik je exam..
semua geng2 bas sekolah suruh aku tido
okelah
aku tido kol 2 smpai kol 3 camtulah
satu jam lebeh camtu
tapi bila bangun aku rasa mcm dah tido 5JAM!
siyes,rasa lama sgt tido..pelik!

mlm tu(esok paper2)
aku tido2 ayam
cady kata xyah minum nescafe(siyes,aku benci nescafe dah la xsedap,camne lah org boleh suka)
aku minum jugak, sbb kol 11 dah mengantuk
mlm tu aku tido 20min, bgun stgahjam or 1 jam(kira tido bgun tido bgun,gila kan?)..
ulang2 perbuatan sama smpai kol 7 pagi ..
kira tido jugak lah..

mlm paper3(penderitaan nak habis)
aku merdeka separuh!
yeay
muka hepy gilerrr
boleh gelak2
main fb lagi
mmg xsedar diri!
mlm tu aku tido kol 2 kot smpai kol 6
kira sleep well lah..
sbb dlm hati aku dah xkisah ape nak jadi,penat dah study xbehenti 2 week*nmpak sgt nipunye*

habis2 je exm..kununnya
nak qada' tido la kunun
last2 pasang lagu kuat2
gelak2 dgn bilik depan
mmg xtidolah kan!!

AKU BET KORG BOSAN GILA BACA AKTIVITI TIDO AKU!
sape suruh kau baca?
ha hambek kau.ehe



tujuan post ni ialah
nak kata supplement tu TERSGT lah SUSAH
sbb kalo dah final pon rasa nk mati*mcm aku*
ni pulak exam 2 sem sekali!
aku paham susah
kalo aku kat tempat korg supplement
aku dah la gila meroyan
mau aku menangis tiap2 hari

ni gambar aku kecik2 dulu.alahai comel betul!
korg semua mmg KUAT lah..
wa tabik sama u ols!


buat elok2 jgn give up!
walaupon post aku ni LAMBAT
tapi IKHLAS wooo*xpercaya,percayalahhhh(versi siti)*




aku doakan korg semua berjaya!!!!
 
XOXOXOXO

4 comments:

  1. mung dpt jawab cepat mse exam tu yg buleh tido tuh..haha

    ReplyDelete
  2. aku try jawab Sudoku dalam flight balik bintulu hari tu.
    seriusly. lama gila.
    last2
    tak dapat jawab jugak. semua salah
    give up lah.
    tetiba rasa lagi bodoh dari kucing kau (haha)

    ReplyDelete
  3. alah..ko main la yg easy punya..nescaya cepat je siap.haha!
    hello?kucing aku tersgt lah bijak,dr sangkar die,jln masuk rumah tau,xde2 nak melencong pi lari tempat lain,jln seiring ngn aku lagi..and kalo keluar dr rumah die terus masuk sangkar die,kunci sendiri lagi*oke bab kenci sendiri ni tipu,tapi yg lain betul woo*

    ReplyDelete