Wednesday, April 6, 2011

mak kata jgn putus asa

saya syg mak
mak dah lama xjumpa*last isnin*
dah lama xkol*padahal bru td dok gelak2 kol mak*
oke,post ni bukan berkaitan mak mahupon bapak
aku just bosan baca buku 
so aku meluangkan masa sikit sbb keyboard pon dah lama xditekan2
ehe
knp baca buku bosan?
cuba baca story book
ha melompat2 suka
cuba baca GOSSIP
ha melompat BINTANG suka
baca buku?
terbaring atas katil suka
rumate aku dah bersemadi tido
sekor lagi cady pon study jugak
secara IT lagii tau!technology sgt die..
aku je gaya lama tulis guna tangan aka pen lah ngek
oohhh hidup aku bosan
ape nk buat?
xtau la knp bosan?
ape yg best ek?
movie pon dah lama xtgk
LOSER giler!
i hate this!
no I LOVE THIS
i just CAN'T GET OVER U AGAIN!
streessssss so pimples pon naik naik naik..ish!
saya GEMBIRA.IM HAPPY..HOW BOUT U?

No comments:

Post a Comment