Tuesday, April 19, 2011

FIRST IMPRESSION

what comes across ur mind when u saw him or her??

omg,he's HOT,omg she's CUTE..
or?
ewwww GROSS..BUWEK
??

oke
harini aku nk share pandangan pertama*first impression* aku kat kengkawan semua
cam best kan?


oke MANUSIA PERTAMA YG TERPILIH
  1. adilah awaludin : kenal beliau masa darjah 4,masa daftar masuk kelas ke masa amek report card,xigt sgt,bapak die borak ngn mak aku.die kata suh la aku berkwn ngn anak dia,mase tu didi baru pindah masuk sekolah aku. aku pandang die,IM FEELINGLESS.haha*jgn marah* xde first impression.
  2. nurfaizatul ashikin : xigt sgt lah,hmm..oke bestfren since sekolah rendah darjah lima*masa kat sekolah rendah aku xde sgt first impression nie*..xreti lagi la katakan...
  3. iman : jumpa masa kelas kat pasum,hai?awak dr mana?pahang..ooo..floor berapa? 6..ape no fon,nnti nak kol sng?xigt lahhhh..HA?SERIOUSLY KO XIGT NO TEPON KAU?impression:seriously ko mmg BLURRRR..haha..smpai skrg ko masih blurrrrr
  4. farid : oh budak 2nd intake?..aku rasa kau pelik..haha,pastu group tuk test bio sama.
  5. mad nor : suka tersengih2..gaya lelaki melayu habislah,pastu malu2 pulak
  6. raihan : wow awat rumate aku tudung labuh weh,siap dr API,akademi pengajian islam,xtau camne nk duk bilik pasni,stresssss...tp,walaupon kami cam LANGIT N BUMI,tp kamcing gila at last..i love you!
  7. faizso : dialog pertama dia :hai kakak baju oren,kak baju oren sapa nama?...urghh,awat mamat ni ramah sgt ni?gelak2 siap ngn syida semua,knp dorg dah lama knl ka? xlama lepas tu die sms tnya nama kat fb,aku cam,pehal die ni nk add2 aku lak kan?haha..siap chat lagi,oke aku igt die tnya aku kat ne?time tu aku kat bilik kakak aku kat 6th,rasa mcm,hooo...ramah gila lah die ni!
  8. ezmeer : cantik dowh!..siap ckp kat faizso kwn hang ni cantik,bukan hensem,tnya dia tinggal kat mana?boleh lak blurrr xtau tggl kat mana.last2 die jwb duk shah alam,aku pon,,ooo org sini la,pastu tnya2 die cam xtau jugak..boleh tahan blurr die.haha
  9. jem :anim gtau kalo nk pinjam kemeja rumate die ade,nama jamila.aku cam?ha nama die jamila,awat nama die old-fashion sgt?haha
  10. cady : oo die budak yg kat pasum dok belakang tuuu...hmmmmmm,asal die lak jadi rumate aku?gaya xpuas hati.hahha
  11. farihah : first time ckp ngn dia,awat die garang sgt weh?gaya berlagak pon ade kottt..tp nak buat kwn baru kan?layan jelahhhhh..
  12. asri :ooo ni budak pasum yg suka duk depan tu kan?ngn geng dia mon,faiz..yg 3 org tu..pastu die jadi rumate faizso.ade satu scene tu die ngn faizso jln pi kdai batcha,pastu die pelawa kopok ape ntah,dlm hati,eh bercakap lak die ngn aku?haha..1st year die invi,aku just tau die rumate faizso. skrg die wujud balik dah..jaja*sila tnya faizso ape itu jaja
  13. hasif: mula knl time audition berlakon,die cam diam je..dalam sketsa pendek die jadi bapak yg baik pertahankan anak,aku jadi mak yg sgt garang..so die sgt2 diam..pastu,kalo terserempak mkn kat dm,aku nk tegur,tp die xpernah senyum kat aku kot.sombong gila!! uwekkk.. masa DTA baru knl die,mkn sama2 n kamcing sudah!
  14. fiqa : lone-ranger,faiz cakap sapa yg duk sebelah dia,dr pendiam akan bertukar menjadi bising byk mulut,ha tgk jelah skrg ape dah jadi?semua gossip ya tau kot.hahah
  15. yeyex : die penah nk masuk bilik aku masa 1st year sbb de masalah sikit,aku cam pelik je pehal die ni nk masuk bilik aku kan?tp die kat dd,power kot..kami gelar die prof yexs.
  16. jo :mula2 jumpa,wah gaya cam sombong,nerd aku takut kot ngn die.haha..skrg aku main lap je tgn kat naju dia*mesti die basuh ltk dettol,samak sekian alam*..ehe
  17.  edi :mula dgr nama die bila ezmeer ajak die dtg smbut besday mira,aini i bw kawan tau,nama dia rizuandi..ha?sape tu?...pastu bila pelawa die makan die malu2..haha
  18. umar : ;satu group lakonan jugak,die cam xbyk cakap..tp dia sgt baik,kami same2 terpilih berlako habis orientasi..die jadi org kampung kot,xigt,die pandai melukis,talented..wow..he has so high standard taste tuuuu..aini kasut ni jgn beli,texture nmpak murah,ha yg ni oke,cun.ha yg ni xok?yg ni ok..haha
  19. naim :rumate umar,die ade masuk berlakon tuk drama merdeka,aku pon masuk jugak..mula2 aku rase die sgt2 somobong,mata tu kalo xmenjeling org xsah..last2 die klakar sebenarnya..kalo trun dm terserempak n xtegur mesti kena tunjuk2 punya.haha..
  20. hafiz azudi : masa 1st year die lab sebelah,lab 5.die selalu dtg lab aku borak2 ngn aiman,pastu jln keliling lab,gaya mcm PENYELIA..kalo die dtg aku ngh bising mesti aku diam sbb penyelia dtg kot...takut gak lah..last2 die dtg meja ktorg borak2,pastu mngaku yg die pon satu batch first year..aku cam?ha???bukan penyelia?haha..pastu die cakap,aku mcm pernah tgk muka kau..last2 rupe2nye kwn aku pernah tunjuk gmbar aku kat die,die kata aku dlm gambar mcm makcik!keji

dah lah penat nk describe sorg2,so U GUYS SEMUA KAWAN YG BEST! 
XOXOXO
ada sape2 nk aku bg first impression aku kat dia,sila bg nama anda.sekian

 sila baca komik dibawah,klakar!enjoiceeee





6 comments:

  1. haha..ingat lagi ko kn? n aku tertinggal enpon bwh bantal hari tu..engat x? haha..1st impression aku kat ko is aku engat ko ni chinese..hwahwa

    ReplyDelete
  2. dh agak lame rupenye blog ko ni..aku ade profile blog je..tp kosong bersawang2 je..haha..dh nk dekat setahun kite x hang out..nnt kite hang out ea bile mase & keadaan mengizinkan..huhu (^.^)

    ReplyDelete
  3. poyo je lebey ko!ade acc tp xhapdet!haiyoooooo

    ReplyDelete
  4. dh aku wat acc ni mmg semata2 tuk comment kat blog org len..haha :p

    ReplyDelete
  5. Hi sayang.....yg menyatukan kita adalah S*D*N...
    terima kasih kpd beliau...

    ReplyDelete