Friday, February 4, 2011

ape ko keje tesco je?? oh my gucci

al kisah la semalam aku g tesco bw mak aku mkn mee curry laksa faveretnye...
sekali lepas kenyang melantak  mencekik menjamu selera,kitorg singgah la tesco bli brg..
ok dipendekkn cter aku ternampak seseorg ni....
mcm kenalllllllllllllllllllll jeeeeeeee
kenal tak kenal kenal x kenal,penat aku men teka2 kenal ke x..
tapi mcm kenalllll tau
yg membuatkan aku susah nk kenal beliau ialah disebabkan beliau pakai cap,bahasa melayunya topi
kalo betul la itu beliau..aku nk cakap..
ha???ko keje tesco je ke?ke part time?hmm..xpe lah..
kalo ade jodoh ade lah..cewahhhh
ahaha...
malulah..blushing..





maklumlah kisah lama..

kisah bermula
masa sekolah rendah:

beliau yg dimaksudkan ialah...
aku kenal die time darjah 4..
4 kreatif,sapa kelas 4k angkat tangan tinggi2!!!
aku tau dila mesti angkat tgn berserta jari2 kaki beliau..
best kwn ngn beliau ni sbb apa?
sbb hensem..
hehe...dan juga xlupa berketurunan tengku..
wah!
kecik2 lagi aku dah pandai materialistik...
skrg??u judge it yourself ha

satu perkara memalukan dan bodoh aku pernah buat,
aku pinjam komik die semata2 nak berbaik2 lagi ngn die..
bw balik komik tu bukan aku baca pon,aku simpan je
sok aku pulang balik..
hehe..malu sudah

satu lagi kes,ade sorg dak pompuan ni dok nk rebut komik tersebutlah,
die marah nk pukul or rampas balik komik tu,ntah aku pon xigt sgt,
tp yg pasti aku lah yg dok meleraikan pergaduhan tu,
rasanya aku tarik die kot..camtu la
time tu hati bunga2,oh gembira...
tu zaman kanak2..
darah masih muda..
hehe

masa sekolah menengah:

aku xigt mana aku dpt nombor hp si tengku ni,
yang pasti aku dok hantar msg kat die.
die tnya sapa aku,aku xgtau pun..maluuuu
apa la masalah aku malu kucing nieh..sudahhh
die baik,boleh nyanyilah oh jejaka idaman,mmg kamu xada yang lain~~~

pastu igt lagi masa april fool,
aku dgn 'bijaknya' hantar msg kata aku suka kat die n nk jumpa die!
haha..APRIL FOOL!!
die reply kata jum jumpa kat mid..
pasal apa la aku lepaskan peluang kan?
adoiiii
rugi tak?rugi tak?RUGI TAK?????tak rugiiiiii
last2 aku pon lupa kenapa aku dah msg die..hmmm
sbb kwn aku kata die xpandai kot,kelas pon kelas hujung..
buat pengetahuan korg,die x satu sek menengah ngn aku,die satu sek ngn kawan baik aku..
nyaris2 rahsia aku nk bocor...

dan sekali lagi dgn bijak pandainya aku pagi td...
jeng jeng jeng,
menge-ADD die di MUKA BUKU
tp aku xsure itu die ke x?
tp de mutual fren..mungkin kah???
sat tggu die approve eh...
nervous lah..hahaha
xdelah...biasa ja,saja je nk jejak boifren crush kawan lama...
pastu nk tnya betul ke ko keja tesco?
kalo ye,remove dr fren..jahat gila kut..haha
mak aku kata kwn ngn semua org..
oleh itu jgn memilih kwn,ni tak,, nak kawan ngn org kaya je..
apa?ko igt kau kaya???

perlu ke aku bgtau sapa nama die kat sini???
hehe...XPERLU

:))

no means NO..nampak donkey ni,walaupon die xde jari tengah cam korg semua ada..dgn ekor beliau pon jadilahhhhh...haha

6 comments: