Friday, October 7, 2011

KT lagi!

terengganu lagi!
ape aku buat kat sini?
ape kami buat kat sini?
setakatni dah 2kali rasenya aku dtg sana
parents aku lagi byk kali 4,5 kali jugak la
sebab dulu along(kakak tua aku) transfer keje kat sana
so dah mcm kampung dia la kuala terengganu ni aka KT



okeh..
ape aku buat kat sana?
ni ktorg buat kat sana

nak temankan manusia diatas ni ha masuk pertandingan memancing!
Gp joran anjuran berita harian,kalu korg selalu selak paper berita harian hari jumaat,ha ade la pasal ikan-ikan sekalian.ape yg menarik kat ikan pun aku xtau..manusia bernama ramli ni ha,obses sgt dgn pancing n ikan!
masa2 lapang beliau pun pegi memancing,ade ke die ajak aku ni,oke aku ulang,aku ni,sbb aku anak perempuan pegi memancing??!yela sbb die xde anak lelaki kan?so aku sbgai anak bongsu,yg masih boleh dipaksa rela kan??so ade la kdg2 aku n mak aku temankan die memancing..naik mati kutu aku ngn mak aku xtau nk buat apa?termenung memanjang la kami berdua...hadoiiiii..yg plg kelakar---->ciri2 menantu pilihan---->jeng jeng!---->yg SUKA MEMANCING! ade pulak mcm tu..haha!

oke,malas nk cter byk pasal memancing sbb aku pon xminat memancing..selalu bahankan dia sbb die suka aktiviti ni.haha!kata--->abah pegi keje jd nelayan jelah,suka sgt ikan kan!hahah.yela,kat rumah pon die suka tgk channel discovery pasal IKAN AKA FISH!!!
lawak lawak.ade jugak org mcm ni.

lepas je smpai DUNGUN 5jam dr KL
ktorg mak,along angah n adik(aku lah tu)
pegi KT*ape tu KT,kan dah kata td kuala terenganu*
dr DUNGUN ke KT dlm 1jam camtu lahh
memandangkan along femes jln kat KT
ktorg pon beranilah pompuan2 je pi merantau.ayat xtahan
yela,mana la tau sesat ke hape kan?
xde lelaki perwira nk selamatkan kan??kan?

smpai sana ktorg cek-in kat

ini muka depan Ri-Yaz Heritage


 oke this one jakun!comel betul kete kecik ni,mcm mainan.rasa nk volunteer diri je drivekan binatang ni.haha
this one,kapal layar,masa ktorg dtg bukan time Manson Cup,so xde byk sgt kapal layar.resort tu betul2 depan Pantai Duyung. 

close-up view


lama gila tggu nk masuk bilik.

dapat jugak naik bende alah ni


this is the resort-mcm rumah kayu semi-detached
three musketeer.
night view
dinner time! patutnya nak makan kat pantai burok*aka hot spots la kat KT*,tapi sebab hujan n dah survey2 kdai2 makan,cm xbest,last2 makn jela buffet kat resort.sedap!

jom makan!

malas la nk posing dah,perut dah bunyik2 keroncong!

along mmg kaki posing,dimana mana saje!

aku rasa semua cakes!!ni yg 2nd round akhirnya xhabis jua

tadaaa!!!licin dahhh.. burppppp
best duduk rumah papan!

kesian angah x masuk gambar.hehe

kalu dah berkwn ngn along,mmg sepanjang jln la berposing je keje dia :)


at last,ade jugak gmbar angah!
last but not least!!!besttttt sgt resort tuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nanti jom lah dtg Ri-Yaz Heritage Resort and Spa!!
mmg syok!!!!


oh lupa nk smbung kisah memancing!
btw,encik ramli dpt ikan yu,panjang lengan..
ikan tu xde mata,maksudnye xde markah la..
so maksud disini beliau xmenang...
sedey..huhu..xpe
asalkan gembira sokmo!!!
makan kopok lekor byk2 smpai kembung,makan satah jugak!
xoxoXOXOxoxo




No comments:

Post a Comment