Wednesday, March 16, 2011

perempuan kah anda??

diam diam aku jatuh hati padamu
ku ingin tahu diam diam
aku jatuh hati padamu
ku ingin kau tahu
 sila dgr lagu diatas.......

aku nampak semua kwn2
asek menghapdet belog masing2
oleh itu
aku pon nk jugak update lagi
padahal aku bru je update mlm lepas
xpe
baring2

golek2
gelak2
nyanyi2
sengih2 
aku terpikir
aku ni pompuan jenis ape?*ayat xtahan*
so aku pon nk share lah jenis jenis perempuan wanita yg aku nmpak dalam 20 tahun ini
  

type of wanita aka perempuan jalanan

  1. dia yg tidak tahu malu,perempuan jenis ini xmalu langsung,aka dia jadi diri sendirik tp kalo xtau malu yg melampau masalah jugak kan..perempuan jenis ini bukanlah cover girl
  2. jinak2 merpati..perempuan jenis ini kwn dgn semua org lelaki mahupon perempuan lain..dia senang rapat,senang ajak keluar,senang sembang semua..tp jgn ko tertipu,dia susah nk suka org..rapat sebagai kawan sahaja,nak suka tu susah tp bukan xboleh..so google lah meaning jinak2 merpati
  3. berterus terang:perempuan jenis ini sgt2 open minded,beliau akan cakap ape saje yg terbuku dihati beliau.suka hatilah nk cakap ape!
  4. pemalu aka perempuan melayu terakhir gitu :perempuan ni mmg cakap pun perlahan,xcakap sgt dgn lelaki,bersopan santun,lemah lembut,semua lelaki suka perempuan jenis ni*semua ke?
  5. tomboy: xkan ko xtau kan?die jenis yg mcm lelaki,keras,ganas,keperempuanan die terlalulah sedikit..huhu
  6. cam biasa aku dah xde idea..korg pikir2 lah sendirik eyh..
jadi yang mana satukah anda??? 
*abaikan jawapan anda jika anda lelaki*

2 comments: