Tuesday, November 30, 2010

yes!i did

yeay...aku berjaya remove die for the second time!dah remove kali pertama sbb sentap ngn die..pastu die add balik dgn alasan:"aku nk tag picture ko,so aku tertekan add"..somethin like that..ade ke istilah terADD???ade ke??ade ke???ade ke???*aku mmg suka ulang mengulang ni*haha...so pgi tadi die buat hal lagi ngn aku..

kisahnya bermula kat dewan kuliah
location:dewan kuliah,die duduk depan aku
kwn aku nk wat majlis,so die pon tnya aini,mkn kat seoul garden ok x?
me:ok,tp xkenyang sikit kot??
pak sibok(org yg telah diremove):ha?xkenyang??ko ni nafsu GAJAH KE HAPE??
me:*sentap gle*but i teruskan perbualan seoul garden ngn my fren,bla..bla..bla..(xpenting pon,tp kalo korg bz body mesti nk tau gak kan?ke korg pon rase aku nafsu SANG GAJAH)

SERANGAN BALAS

me:eh,ko igt aku xkenyang aku mkn xcukup ke?sebnarnya aku xsuke mkn kat situ,sbb tu la aku kenyang,aku xmkn pon kat situ..aku xsuke grill n steamboat semua ni..ha,ambek ko..*aku ckp ngn nada serious n muka yg marah*
pak sibok:oo..ok2 aku tau*muka cam cuak*
ptg tu,pas mkn kat dm setelah disound lagi oleh cik mon(mak cik dm yg KEREK NK MATI),aku poin tbe2 hangin satu badan(bukan sejuk eh,panas didlm kay)..aku pon terus menuju kat laptop ku yg kiut miut kale pink(perlu la kan?)n terus buka fb n remove beliau!ha,PUAS HATI!!YEAY

aku nk tgk die ter ADD aku lagi x?ha??WE WAIT N SEE

No comments:

Post a Comment